T. +31 78 - 652 26 33

Mijn Jansen: Inloggen Aanvragen

Maatschappelijk Jaarverslag

Wie we zijn

De grootvader van de huidige generatie Jansen zette de eerste stappen naar het familiebedrijf dat er nu staat. In 1966 kreeg zijn scheepssloopbedrijf een flinke impuls: het mocht een gestrand vrachtschip bij Ter Heijde, de 'Ping An', ontmantelen. Het geld dat Jansen hiermee verdiende werd geïnvesteerd in de eerste hydraulische schrootschaar in Nederland. LEES MEER >

Onze visie op MVO

De visie van Jansen Recycling Group is 'werken aan een wereld zoals die bedoeld is.' Dit zit verweven in de kern en genen van ons bedrijf: door het recyclen van ferro en non-ferro materialen behouden we immers de schatten uit de aarde voor volgende generaties. LEES MEER >

duinlandschap_jansenmvo
schema_jansenmvo

Zorg voor de mens

Door de jaren heen heeft Jansen Recycling Group steeds meer medewerkers in dienst kunnen nemen. We zijn doorgegroeid naar meerdere vestigingen met ruim 70 vaste medewerkers. LEES MEER >

Zorg voor het milieu

Goed zorgen voor het milieu vinden we erg belangrijk. Uiteraard dragen wij hier aan bij door onze kernactiviteit. Het efficiënt hergebruiken van schaarse grondstoffen staat immers in het hart van het denken over duurzaamheid en draagt bij aan een meer circulaire economie.

markthal_jansenmvo.jpg

Zorg voor de samenleving

Jansen Recycling Group staat midden in de samenleving. Dit brengt met zich mee dat we - naast de zorg voor het milieu en onze mensen - ook willen bijdragen aan de lokale gemeenschap en de samenleving als geheel. Zo vinden we het belangrijk om goede relaties te onderhouden met onze omgeving, leveranciers en afnemers. Daarnaast maken we ons sterk voor diverse goede doelen. Tenslotte vinden we het onze taak om integer en eerlijk handel te drijven. LEES MEER >

Jansen Recycling Group